czwartek, 15 sierpnia 2013

POWIADOMIENIE!

No więc postanowiłam założyć sobie aska, na którym będziecie mogli zadawać pytania mi i wszystkim bohaterom. Zapraszam : ASK <-- kilk. Mam nadzieję, że te pomysł wypali, więc proszę się nie krępować i zadawać pytania. A teraz odnośnie nowych zakładek. Postanowiłam dodać nową opcję na blogu, a mianowicie możecie rozgłaszać tu swoje opowiadania. Wystarczy wejść w zakładkę ''zgłoszenia'' i po przeczytaniu regulaminu dać linka do swojego bloga, a także krótki opis. Nie będę dokładnie opisywała wszystkich reguł, bu wszystko znajdziecie w poszczególnych podstronach. Każde opowiadanie znajdzie się na kilka dni na stronie głównej pod napisem ''warto przeczytać'', po czym trafi pod zakładkę ''spis blogów''. No ale koniec o tym. Na koniec chciałam powiadomić wam o tym, że rozdział pojawi się kiedy będzie 15 komentarzy z waszej strony. Wiem przecież że potraficie, a z koro 40 osób czyta te opowiadanie, to chyba marne 15 komentarzy nie powinno być problemem? Zapraszam na swoje drugie opowiadanie, bo jest mi bardzo przykro z powodu braku komentarzy i małej ilości wejść:

6 komentarzy: