niedziela, 16 czerwca 2013

PROLOG


                                  Z perspektywy Seleny:

Nigdy nie miałam powodzenia u płci męskiej..Zawsze mnie czymś odstraszała.. tu ktoś palił papierosy.. zażywał narkotyki..Nie twierdze oczywiście że nie chciałabym znaleźć tego jedynego, ale niestety jestem zbyt wstydliwa i mam zbyt wielkie wymagania. Po śmierci ojca zamknęłam się w sobie i niestety trwa to do dziś.
Mama także nie zniosła tego najlepiej. Postanowiła opuścić Polskę.
Uciekając przed wspomnieniami poniosło nas aż tu- do Londynu. Nie miałam jej tego za złe, mi samej było trudno mieszkać w domu, po którym kiedyś chodził tata, przechodzić koło miejsc, w których byliśmy kiedyś razem. To tu poznałam Emily.Ona, tak jak ja straciła kogoś bliskiego- swoją młodszą siostrę. Świetnie się dogadywałyśmy, w trudnych chwilach zawsze byłyśmy dla siebie pocieszeniem, to ona wprowadziła mnie znów do normalnego życia (przynajmniej trochę). Od przyjazdu tutaj miną już rok.. pogodziłam się już z..... wcześniejszymi wydarzeniami z mojego życia. Od teraz chcę się zmienić. Chcę być znowu tą Seleną z przed śmierci  ojca. Wiem, że nie będzie łatwo ale razem z Em dam sobie radę. Wielkim utrudnieniem może być jednak moja mama, która cały czas trzyma mnie pod kloszem, nawet w wakacje każe mi siedzieć nad książkami. Mimo wszystko bardzo ją kocham, i w pewnym stopniu ją rozumiem. Rozumiem że nie chce mnie stracić, nie chce żebym odeszła, tak jak odszedł ojciec. No ale cóż.. jakoś sobie z nią poradzę...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No i mamy prolog! 
Mam nadzieje że ktoś to przeczyta! 
Następny rozdział pojawi się za niedługo!
Kinss

5 komentarzy:

  1. No , zapowiada się ciekawie :D
    Lati <3

    OdpowiedzUsuń
  2. seks seks seks seks sels dużżżżżżżżżżżżżżżżżżżżżżo kc

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tak z rana sobie taki blog przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy początek : )
    Nie wyłapałam żadnych błędów w tekście, jedynie zjadłaś jedną litere w zdaniu ,, Od przyjazdu tutaj miną już rok.. " i wyszło miną :D.
    Chciałabym też przypomnieć, że wielokropek składa sie z dwóch kropek i kiedy dajesz ich więcej to to wygląda tak..no niefajnie. :(
    Na pierwszy rzut oka twój blog jest bardzo ładny, dobra koniec tego krakania i idę czytać dalsze rozdziały :3~
    Pozdrawiam Autorkę i życzę weny ♡~

    Usagii :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie sie zapowiada. Zapraszam do mnie. http://juznietone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń