niedziela, 16 czerwca 2013

Bohaterowie

                                    Selena Młodziejewska:
Jest to 17 letnia polka. Jest to bardzo skryta dziewczyna, jej jedyną przyjaciółką jest Emily Starks. Ma ona wielkie poczucie humoru, oraz jest bardzo troskliwa osobą. 
                                         Emily Starks



Jest to 17 letnia, bardzo towarzyska dziewczyna pochodząca z Londynu. Ma ona wiele znajomych, lecz jej jedyną przyjaciółką jest Sel.
  

                                               Harry Styles
19 letni chłopak pochodzący z Londynu. Jest znany 
ze swojej groźnej natury, bierze udział w wielu 
nie zgodnych z prawem wyścigach samochodowych.
Nigdy nie był w stałym związku, dziewczyna to dla niego  jednorazowa przygoda.
 


                                   Amy Młodziejewska
 40 letnia kobieta, matka Seleny, bardzo stanowcza i nadopiekuńcza kobieta. Po stracie męża postanowiła pożegnać się z przeszłością i zacząć nowe życie w Londynie wraz ze swoją jedyną córką.
                                               i inni :)
______________________________________________________
Siemka :) mam nadzieje że ktoś  będzie czytać tego bloga.
Jest to mój pierwszy blog, więc proszę o wyrozumiałość.
Od razu mówię że w tym blogu Harry nie należy do zespołu One direction, nie jest on sławną osobą.
Chciała bym poprosić każdego kto przeczyta tą notkę o to żeby zostawił komentarz. Chce wiedzieć czy ktoś to wg. czyta. No to biorę się za prolog!
Kinss

5 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekac , choc już są rozdziały , ja dopiero zaczynam przygodę z twoim blogiem ;) Będę się tu podpisywac
    Lati <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No ciekawe zaczynam czytać ;d Mam nadzieję, że będę do końca Paul <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Mam takie pytanie: Jaki jest tytuł 7 piosenki??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3: Zara Larson- uncover.
      7: Little Mix- DNA.
      Ja wiem, są świetne (ale szybko się przejadają) :)

      Usuń