czwartek, 29 sierpnia 2013

Epilog

17 Lat później


********
Z córką mam bardzo dobre relację. Zaraz po porodzie, Harry i ja postanowiliśmy wziąć ślub, i tak oto tworzymy wspaniałe, kochające się małżeństwo, z którego mimo upływu lat nie uleciała ta wielka miłość, którą darzyliśmy siebie na początku związku. Oczywiście obydwoje wydorośleliśmy, jednak Harry nadal jest tym moim natrętnym zboczeńcem, którego pokochałam. Darcy ma już 17 lat, i bardzo przypomina mi mnie, kiedy byłam w jej wieku. Urodę odziedziczyła po ojcu. Ma piękne i przenikliwe zielone tęczówki, oraz burzę ciemnych loków na głowie. Obydwie jesteśmy dla siebie jak najlepsze przyjaciółki, z czego bardzo się cieszę, bo w końcu to jest marzenie każdej matki, a ja jako jedna z nich nie chciałabym aby moje dziecko czuło się odtrącone. Kocham ją w końcu całym sercem, i nigdy nie przestane. Mimo że dorasta, i ciągle mnie o tym zapewnia, ja czasem nadal traktuję ją jak małe dziecko. I choć wiem, że to jest złe, to nie mogę wybić sobie z pamięci chwili, kiedy pierwszy raz usłyszałam jej płacz, zobaczyłam jej uśmiech, albo choćby pierwszy raz zmieniłam pieluchę. Harry także świetnie sprawuję się w roli ojca. Jak każdy, często ją kontroluję, ale to jest tylko oznaką tego, że się o nią troszczy i chce dla niej jak najlepiej. Razem z zielonookim siedzieliśmy właśnie o 2 nad ranem na kanapie, wyczekując powrotu Darcy z dyskoteki. Bardzo się o nią martwiliśmy, i choć wiedzieliśmy, że kiedy wróci nie będzie zadowolona naszym widokiem, dla spokoju duszy musieliśmy poczekać. Siedzieliśmy tak jeszcze kilkanaście minut, aż wreszcie drzwi do mieszkania otworzyły się, przepuszczając w nich moją małą, przestraszoną córeczkę. Bez słowa usiadła obok mnie i mocno się we mnie wtuliła. Byłam nieco zdezorientowana, ale postanowiłam zapytać ją o co chodzi.
- Co się stało, kochanie? - Spojrzałam w jej oczy, które były wręcz kopią tęczówek Harrego.
- Nic.. - Wyszeptała. - nieważne. 
- Możesz nam powiedzieć, obiecujemy że nie będziemy się wtrącać. - Odwróciłam głowę, spoglądając znacząco na zaciekawionego męża.
- oh... - Zrobiła przerwę, jakby bijąc się z własnymi słowami.- Jestem prześladowana przez ekstremalnie przystojnego, za to groźnego chłopaka, który przed chwilą siłą odwiózł mnie do domu i umówiliśmy się na randkę.. znaczy ja nie mam wyboru, nie chce z nim wychodzić, ale wie gdzie mieszkam.. - z każdym słowem jej głos się obniżał, a twarz robiła się coraz bardziej czerwona. Spojrzałam znacząco na Harrego, na którego twarzy kształtował się szeroki uśmiech, a ja, walcząc sama ze sobą, aby mu nie zawtórować przygryzłam mocno wargę.  Widać historia lubi się powtarzać..
  
*******************************************************
Witajcie moje dzieci! Jak się domyślacie, to już koniec..  Proszę, aby każda osoba która to przeczyta ( nawet jeżeli będzie to 20 lat po dodaniu) zostawiła komentarz, bo chcę wiedzieć ile osób przeczytało to opowiadanie. ZAPRASZAM NA INNE MOJE OPOWIADANIA,  DO KTÓRYCH LINKI ZNAJDZIECIE W ZAKŁADCE ''MOJA TWÓRCZOŚĆ''

DZIĘKUJĘ ZA 30 TYSIĘCY WEJŚĆ! KOCHAM WAS! 
EDIT: (moja wypowiedź została zaktualizowana 2013-11-05, także NADAL odwiedzam to opowiadanie!)
EDIT: 24 GRUDNIA 2013r. Wesołych świąt, szczęśliwego nowego roku! 
EDIT: 28 STYCZNIA 2014r. Nie mogę uwierzyć, że dobijacie do 100 komentarzy! <3 Kocham was ♥
EDIT: 23 LUTY 2014r. PIOSENKA NR. 3 TO ZARA LARSON- UNCLOWER (Czy jakoś tak.) Piszę, bo już z 30 razy zadawaliście mi te pytanie, a ja nie wiem czemu nie mogę odpowiadać na komentarze :) Kocham i pamiętam 
EDIT: 20 KWIETNIA 2014r. wesołego jajka <3
EDIT: 8 LIPCA 2014r. Po rocznej rozróbie i Party hart blog zaczyna podupadać, ale przecież to musiało kiedyś nadejść, prawda? :) 
EDIT: 17 WRZEŚNIA 2014r.  Jak ten czas leci! :o 29 września blog będzie obchodził 1 rocznice! Jak na razie zapraszam was na ''It's nothing, Princess.'', czyli mojego kolejnego bloga. 
EDIT: 11 LISTOPAD 2014r. Wciąż czuwam! 
EDIT: 5 maja 2015r. Trochę przeraża mnie fakt, że pierwszy "edit", pojawił się  w 2013 roku. Ciągle jednak zaglądam na bloga, może bardziej przez fakt, że jest to moje pierwsze "dziecko" i nie potrafiłabym go tak po prostu opuścić, aczkolwiek nie zmienia to faktu, że czytam wasze komentarze i z chęcią odpowiem na ewentualne pytania. Przy okazji, zapraszam na kolejne opowiadanie: KING OF NIGHTMARES – Harry Styles Fanfiction
EDIT: 14 listopada 2015 r. 

192 komentarze:

  1. No, no:D
    Świetny!
    Uwielbiam to opowiadanie haha :d
    Pozdrawiam
    G x

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam łzy w oczach -.- To opowiadanie było takie piękne , ale cóż , co dobre szybko się kończy , mam nadzieję , ze nowe opowiadanie też będzie takie wspaniałe . Oczywiście będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe nie będzie takie same. Będzie lepsze. Mam już więcej doświadczenia. Dziękuję za miłe słowa. <(")

      Usuń
    2. OMG dziewczyno ty masz wielki talent kocham to opowiadamie <3

      Usuń
  3. Jeju...nie mogę uwierzyc że to się skończyło :')To takie piękne opowiadanie... <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że to koniec, hahah " historia lubi się powtarzać " < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że czytanie tego bloga to był bardzo mile spędzony czas :) Oczywiście będę czytać te nowe opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Smutno mi że to koniec
    Ale ciesze się że piszesz drugie nie USUWAJ TEGO BLOGA
    Jak mogła byś podać limk drugiego bloga była bym bardzo szcześliwa

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh.. 2 na tym blogu jeszcze nie ma, jednak jeśli chodzi ci o to o Zaynie to :
    fanfcfictionzaynmalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda,że to już koniec,ale szczęscie,że będzie drugie opowiadanie ;) Życzę weny :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny epilog juz nie moge sie doczekać następnego opowiadania napewno bd czytać

    Julietta

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne opowiadanie, kocham Cię! <33/ gochillout

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne opowiadanie :D czekam na następne<3

    OdpowiedzUsuń
  12. THE BEST <3 Sorka, że ostatnio nie dodawałam komentarzy, ale przyjechała do mnie rodzina i siedzę właśnie na fonie.
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytalam, przeczytalam :D To prawda, ze historia lubi sie powtarzac . Wgl to bardzo podoba mi sie zakonczenie. Ba! Podoba mi sie cale to opowiadanie ;) Teraz czekam na nowe ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Vvjjgvjigg kocham boże to było boskie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Booskie :* zakochalam.sie w tym i tym blogu o Zaynie :333

    OdpowiedzUsuń
  16. o boże , jak to czytałam , aż łezka się w oku kręciłą :')
    Cudne jest to opwiadanie :D ale się skończyło .. nie moge uwierzyc że młodosc Sel i Harrego tak szybko się skończyła . Dzięki tobie mam inspiracje do założenia własnego bloga :D Możesz spodziewac się mnie na nowym blogu :D
    Lati <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lati, sęk w tym że ja już nie będę pisała opowiadania które tutaj zamieszczałam. Jedno z moim możesz znaleźć pod:
      harry-styles-opowiadanie-by-kinss.blogspot.com
      ( to pisze sama, o Harrym)


      fanfcfictionzaynmalik.blogspot.com
      (to pisze jeszcze z jedną dziewczyną, O Zaynie.)

      Usuń
  17. Czytałam *-* Szkoda, że koniec :c

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzisiaj przeczytałam całe :))
    Ale te ostatnie zdania Darcy byly najlepsze ❤ !

    OdpowiedzUsuń
  19. juz koniec ale jestem pierwsza osoba w pazdzierniku :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne przeczytałam w jeden dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powinnaś zrobić 2cz. do tego ale opowiadając już jako Dracy a oni powinni być już poprostu rodzicami xd ale zrobisz jak zechcesz, ale jak napiszesz to na pewno będe czytać. Love You, Julss <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wynika z zakończenia, historia darcy będzie podobna do seleny i harrego, więc po co się powtarzać? zapraszam na inne moje opowiadania. ;)

      Usuń
  22. Przeczytałam tego bloga i powiem szczerze że bardzo mnie zaciekawił.
    Pisz kochana dalej bo masz wielki talent.
    Powinnaś pisać scenariusze do filmów polskich, wreszcie byłyby przynajmniej jakieś ciekawsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. po prostu cudo ! Paul <3

    OdpowiedzUsuń
  24. TO BYŁO EPICKIE I ZAJEKURWABISTE! TEŻ CHCĘ TAK PISAĆ! Kto cie uczył??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję z całego serca! A ten.. jak to nazwałaś ''talent'' wyszedł w praniu. Ja sama uważam że opowiadanie jest do dupy. To było moje pierwsze, teraz piszę (tak przynajmniej myśle..) znacznie lepiej, więc zapraszam na inne opowiadania! Na głównej jest link :)

      Usuń
  25. A teraz mały (duży) spamik! Zapraszam!

    Która tego nie doznała... drwiny ze swojego wyglądu. Otyłość, blizny czy nieporprcjonalne ciało. Rudowłosa Jede była... puszysta zawsze. Po mimo tego znalazła miłość w postaci pewnego obywatela Francji, Roberta. Chłopak rozpalał ogień ich miłości każdego dna... aż do osiemnastych urodzin Soft.
    Nagle zniknął w klubie... nikt prócz niebieskookiej blondynki Sam nie trudził się o odnalezienie go.
    Przyjaciółka zielonookiej Jed szybko znalazła owego chłopaka. Zdradził Jede... z Jess, jej kuzynką.

       Cały świat Rudej rospadł się na drobne kawałki. Nie potrafiła nic przełknąć narażając się na znaną chorobę... anoreksje.
    Stało się! Schudła, wypiękniała i wreszcie po kilku miesięcznej rozpaczy zamieniła dresy na sukienkę. Zrobiła makijaż i wyszła do sklepu...
    Została zauwarzona przez fotografa...
    Pierwsza sesja...
    Cudowne zdjęcia...
    Pieniądze...
    Kłopot...
    Tajemniczy Wielbiciel który obrał za cel zniszczenie i odebranie Jede szczęścia na które naprawdę zasłurzyła...

       Hej! Jestem Jede Soft. Nie dawno skończyłam 19 lat. Poznałam pewien mało znany(czujecie ten sarkazm :)) boys band o nazwie One Direction, a Hazziątko zostało moim przyjacielem... Dzięki pewnemu Anonimowi nie chciałam trwać... a teraz kocham moje dziwne życie!

    ~UrJed

       Oczywiście rozwijam tu wiele innych wątków. Uczę się. To mój pierwszy blog na którym mi zależy dlatego zapraszam na opowiadanie w którym z chęcią rozkminie różne tematy. A oto on...

    Kochać a być zakochanym:
    http://one-way-or-anither-one-direction.blogspot.com

    Ps: Tak wiem, another ale mniejsza z tym.

    OdpowiedzUsuń
  26. abherbfygfy, cudowne opowiadanie *.* / @Poziomka_xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomimo tego że to opowiadanie już dawno sie skończyło postanowiłam pozostawić po sobie komentarz :**
    Dobra a teraz mniej oficjalnie :))
    Wyjebane w kosmos jest to opowiadanie <333
    Jeszcze nigdy nie płakałam tyle co na tym opowiadaniu :DD ( a to jest bardzo ciekawe bo przeczytałam go w jeden dzień )
    Na pewno będę czytać to nowe opowiadanie <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 opowiadania nie będzie na tym blogu!!!! Wejdź w zakładke ''moja twórczość'' tam będą dwie moje nowe historie. A erez mniej oficjalnie xD To dobrze że zostawiłaś koma, napisałam że zawsze będę odwiedzać tego blaga!!! Cieszę się, ze te opowiadanie wywarło na tobie taki wpływ, ale moim zdaniem moje dalsze opowiadania są lepsze. Te było pierwszym. Wątki się nie zgadzały.. było nieskładne... także zapraszam do odpowiedniej zakładki, a! i jeżeli przeczytałaś moją odpowiedź, to odpowiedz XD

      Usuń
  28. Mogłabyś mi napisać jak nazywa się piosenka z numeru 3 ?? :** Prooosze <3 To ważne :))
    ( dokończenie komentarza powyżej )

    OdpowiedzUsuń
  29. Brak mi słów, naprawdę to jest wspaniale... piekna historia, ktora lubi sie powtarzac :*

    OdpowiedzUsuń
  30. super opowiadanie szkoda że to już koniec ale może napiszesz jeszcze jedno ale np. o Niallu albo Zaynie ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niee! XD zapraszam do zakładki ''Moja twórczość'' tam są inne moje historie :)

      Usuń
  31. Świetne zakończenie <3 kochaaam :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  32. Te opowiadanie jest po prostu piękne. Popłakałam się na nim :)
    Świetnie piszesz. *_*
    Pozdrawiam C.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniały. *.* Wzruszający , romantyczny , groźny ... Piękny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Jezu to było piękne ♥ aż się poryczałam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. zajebiste opowiadanie <333333

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham,kocham,kocham <3
    Martiii <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Heeejka :D Może nie 20 lat a 3 miesiące po dodaniu no po prostu... MUSZĘ napisać ten komentarz. Więc zaczynając... Świetnie piszesz, nie zważając czy tych komentarzy jest 3 czy 20. Opowiadanie od samego pierwszego rozdziału ( a może nawet prologu, sama nie wiem :D ) mnie zaciekawiło. Piszesz tak, że ludzie są ciekawi co się wydarzy dalej, są zainteresowani. I w tej sile moc. Nie wyobrażam sobie czytać czegoś, czego autorka nie przedstawiła by w ciekawy sposób. Ale NA SZCZĘCIE Ciebie to nie dotyczy :) Można powiedzieć, że zakochałam się w tym blogu. Przeczytałam go w dzień. Tak mnie wkręciło. Mam nadzieję, że napiszesz kiedyś podobne opowiadanie ( oczywiście, byłabym szczęśliwa jeśli tytułowym bohaterem byłby znów Harry :) ). Jeśli napisałabyś takie to zawsze możesz mnie poinformować na moim twitterze ( o ile masz bo nie wiem :/ ) @Direction4395 :) I pamiętaj ! MASZ TALENT ! MIMO, ŻE NIE KTÓRYM LENIOM NIE CHCE SIĘ NAPISAĆ TEGO GŁUPIEGO KOMENTARZA ! Pozdrawiam i życzę weny na dalsze opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo! Muszę przyznać, że to najdłuższy komentarz jaki dostałam, i bardzo mi z tego powodu miło.

      Usuń
  38. Super <3 Szkoda tylko, ze to juz zakonczone, bo cudownie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne opowiadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jejku prawie sie poplakalam szkoda ze to juz koniec :( Ale bylo bardzo fajne mozesz byc z siebie dumna polece to znajomym zeby to przeczytali i dodali komentarz :* Pozdrawiam Ola :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszyscy piszą tak dlugie komentarze ,a ja napisze tylko ze opowiadanie jest świetne!!!;D Mega talent . Świetne .!!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  42. Właśnie skończyłam czytać ! Cudo <3 po prostu niesamowite! <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Boskie opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Przeczytałam całego bloga w nie całe 2 godz.
    Wspaniały, rewelacyjny !
    Żałuje że dopiero teraz go znalazłam ! (:
    Powodzenia z innymi blogami ! :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Przeczytałam i baaardzo się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  46. OMG świetne opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Awww... *.* jakie to slodkie !!! Przepraszam ze nie dodawalam wczesniej kom. Ale tak sie zaczytalam ze nie moglam przestac . Pieknie !!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Super!!!! i chyba 69 kom... xD ale tak mnie to wciągneło że WOW *.*

    OdpowiedzUsuń
  49. Jeju...Dziś zaczęłam czytać i tak mnie to opowiadanie wciągnęło,że nie mogłam skończyć..<3 To było na prawdę genialne..<3

    OdpowiedzUsuń
  50. przeczytałam w jednym dniu <3 zdecydowanie uwielbiam szkoda ze takie krotkie! Chodciaz sie ciesze bo dlugie sie nudza, zaraz biore sie za kolejne twoje opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Przeczytałam to w 1 dzień tak mnie to wciągnęło! A na końcu się popłakałam ze szczęścia! Jesteś niesamowita i twoje opowiadanie też zaraz zabieram się za czytanie twojego nowego bloga! Kc! ;**

    OdpowiedzUsuń
  52. Najlepsze jakie czytałam przeczytałam w jeden dzień =D ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja również przeczytałam to w jeden dzień i naprawdę bardzo mi się to podoba. Naprawde powiem że masz talent. Jeden rozdział jak i muzyka którą właśnie słuchałam zainspirował mnie do napisania imagina do własnego bloga.
    Dziękuję i życzę powodzenia w dalszym pisaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  54. kocham już pare razy płakałam kocham kocvham normalnie to opowiadanie dałam to sobie w zakładkę i czytam to24 godz na dobę a njaczęsciej czytam wszystko kiedy mam dołujące chwile !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. To było genialne kocham to opowiadanie od teraz stanie jednym z moich ulubionych przeczytałam je całe w dwa dni :P I było warto tyle czasu na nie poswięcić masz ogromny talent i z chęcia poczytam kolejne twoje wpisy :**

    OdpowiedzUsuń
  56. Kocham to a ty masz wielki talent . Już lecę ogarnąć resztę twoich opowiadań <3
    Ps:Czytałam to cały dzień a mama jest na mnie wściekła bo zamknęłam się w pokoju z laptopem :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Przeczytałam i jestem na maxxa happy! Lolz love ya

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowne! Jesteś niesamowita!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Extraaaaaa<3 Blog Megaaaaa;* Najlepsza<3333

    OdpowiedzUsuń
  60. To opowiadanie jest ZAJEBISTE *.*

    OdpowiedzUsuń
  61. Super, świetne zajefajne po prostu nie mam słów

    OdpowiedzUsuń
  62. dzisiaj to skonczyłam i... omg to jest super Harry jest tatusiem ,słodkie ^^ zaje*isty imagin :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Jest wspaniały!<3 Przy niektórych momentach aż płakałam ;-, Kocham Twojego bloga! :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Kocham to <333

    OdpowiedzUsuń
  65. O matko to opowiadanie jest zajebiste. Szkoda że się skończyło ale przynajmniej happy endem. Kocham cię i to jak piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  66. boże, płakałm, cudowne, a jak tylko czytałam dlaczego placze, to usmiech sam wdrapywał się na twarz :)
    opowadanie świetna, ale dpiero teraz znalazlam , a jak napisałaś 20 lat po dodaniu , to stwierdziałm , że napisze tego komantarza :)

    OdpowiedzUsuń
  67. o kurwa, to jest zajebiste, więcej takich opowiadań !!

    OdpowiedzUsuń
  68. "Widać historia lubi się powtarzać.." To takie słodkie... Chciałabym wiedzec co odpowiedzeli jej Harry i Selena.

    OdpowiedzUsuń
  69. Jeju popłakałam sie, cudowne opowiadanie *.* /Karla ;*

    OdpowiedzUsuń
  70. Wspaniałe ;*

    OdpowiedzUsuń
  71. Jesteś niesamowitą pisarką:)
    Nie mogę się doczeka aż przeczytam inne twoje opowiadania.
    Ta historia była po prostu nieziemska i nie mogłam się od niej oderwać:))

    OdpowiedzUsuń
  72. Blog jest wspaniały :)
    Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Hej, przeczytałam już wiele podobnych blogów, ale twój zaliczam do moich ulubionych ! Pochłonęłam go w jeden wieczór i żałuję, że jest taki krótki. Boże dalej ryczę nawet nie wiem dlaczego. Jak Harry zabrał ją na Hawaje poryczałam się jak głupia. Dziękuję ci za to, że napisałaś to opowiadanie. Jesteś wspaniała i mam nadzieję, że napiszesz kolejne opowiadanie tak świetne jak to. Może napiszesz kontynuację tego, ale z udziałem ich córki ? Na pewno będę czytała. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  74. To jest cudowne♥ Dzięki temu opowiadaniu ponownie zakochałam się w Hazzie(jeśli zakochaniem można to nazwać)
    Opowiadanie jest cudowne, czasami smute, czasami wesołe, a do tego romantyczne♥ Brak mi słów by opisać to co czuję, po przeczytaniu tego...po prostu to kocham♥
    Masz wielki talent...jeśli kiedyś wydasz książkę to daj znać xD :D

    OdpowiedzUsuń
  75. boże to takie cuudne i ta końcówka "Widać historia lubi się powtarzać.." lupiłaś mnie tym DZIĘKUJE CI:* KOCHAM CIĘ<33

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetne opowiadanie <3 Znalazłam je wczoraj, tak mi się spodobało, że przeczytałam całe :) <3

    OdpowiedzUsuń
  77. hej, blog boski :D
    a chciałabym się zapytać o piosenkę z bloga.. znajduję się pod nr 3.. jak się nazywa?? :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Wowow trochę krótkie najlepszy rozdział był jak się pocięła ^^ pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  79. Kocham ten blog i Ciebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  80. Super opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetne opowiadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Piekne opowiadanie :*

    OdpowiedzUsuń
  83. Przeczytałam całe opowiadanie, siedziałam nad tym calutki dzień i połowę nocy, ale przeczytałam. Płakałam przy tym jak głupia i czasem uśmiechałam się do monitora. Strasznie się cieszę, że trafiłam na to opowiadanie. Jest naprawdę świetne. Żałuję, że tak szybko je skończyłaś, ale naprawdę warto było to przeczytać. Nawet teraz się popłakałam, jezu.. Opowiadanie jest świetne, naprawdę...

    OdpowiedzUsuń
  84. jaa czytałam <3 i jest ŚWIETNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! szkoda że skończyłaś :( ale czy będzie następne? :) a tu się poplakałam i uśmiałam.. historia lubi sie powtarzać ! huehueheu :D :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  85. i jeszcze jak się nazywa piosenka nr 5? :D

    OdpowiedzUsuń
  86. Zniewalające opowiadanie *.* <333

    OdpowiedzUsuń
  87. Czemu to się tak szybko czyta i tak szybko się skończyła po prostu szkok
    Opowiadanie powaliło na kolana zaczęłam płakać na ostatnich rozdziałach

    OdpowiedzUsuń
  88. Właśnie skończyłam czytać i chciałam Ci pogratulować ;) naprawde fajnie się to czytało.
    Madzia

    OdpowiedzUsuń
  89. Świetny blog <3 szkoda, że sie skończył :'(

    OdpowiedzUsuń
  90. Przeczytałam wszystko w jedne wieczór... Sam pomysł był genialny... Powiem ci, że miałaś trochę błędów, ale to tak tylko na marginesie.... Ogólność fantastyczna.. Cieszę się, że to przeczytałam... Zdarzyło mi się nawet płakać podczas czytania ;*** Życzę powodzenia w dalszej karierze pisarskiej :D Bo to oczywiste, że talent masz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak, dopiero zaczynałam i wiadomo, że idealnie być nie mogło :) zresztą nigdy nie będzie, ale na pewno obecnie jest dużo lepiej :)

      Usuń
  91. Piekne <3
    Jak niby Harry umarl, beczalam jak dziecko :P A moja mama co chwile pytala mnie co mi jest xD Cudo, masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  92. Czemu to juz koniec? Jest mi smuto :<

    OdpowiedzUsuń
  93. Ten Epilog, jest moim ulubionym jaki czytałam do tej pory, a było ich dużo. Naprawdę uważam, że to świetne opowiadanie :) Dziękuję za nie, było świetne i pomimo, że dawno czytałam to opowiadanie, to postanowiłam go poszukać i skomentować. Musisz wiedzieć, że często wspominam właśnie ten epilog, jak rozmawiam z koleżanką :)))
    Sophie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo mi miło, chociaż nie wiem co w nim widzisz :D

      Usuń
    2. Jak to co ?! Samo to, że napisałaś na końcu opowiadania o ich córce to co wydarzyło się na początku ICH historii ... To takie ahahd!! Sory... emocje... <3 twoje opowiadanie jest... za dobre :)

      Usuń
    3. Cóż, ja uważam, że to zakończenie właśnie jest tandetne, ale naprawdę poprawiacie mi humor takimi komentarzami :)
      Ostatnio przechodzę ciężki okres (w życiu), a taki powrót do przeszłości (ponieważ pisałam to niemalże rok temu) jest bardzo miły.
      Zapraszam na inne swoje opowiadania.

      Usuń
  94. Tego bloga zobaczyłam dopiero dzisiaj i muszę przyznać że masz wielki talent :) Nie będę sie tu rozpisywać bo po co? Napisze jedno słowo: CUDO!!!
    P.S: Napewno przeczytam to nowe opowiadanie :)Pozdrawiam!! <;

    OdpowiedzUsuń
  95. Przeczytałam całego świetnego bloga.Fajnie by było jeśli napisałabyś o ich córce.:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Znalazłam tego bloga dziś rano , jest popołudnie a ja przeczytałam już wszystko i... tego nie da się opisać słowami... po prostu Aghwdjszldrwnkhiupidhdhdh!!!! Szkoda, że to już koniec... napisz może jakąś kontynuację o Darcy :) byłoby super <3

    OdpowiedzUsuń
  97. Przepiękny blog!!! jeden z najlepszych jakie czytałam XD

    OdpowiedzUsuń
  98. Jejku cuuuuuuuuudoooooooowne opowiadanie!! Jestes cudowna:) PPrzyczytalam wszystko w jeden dzien<3 Świetne! Najlepsze opowiadanie jakie czytalam:)

    OdpowiedzUsuń
  99. Dziekuje za umilenie....wieczoru? 23:29 rok 2014 pozostawiam ten komentarz miejac nadzieje ze go kiedys odczytasz. Hehehe

    OdpowiedzUsuń
  100. Cudo <3 <3 <3
    Mogłabyś przeczytać mój harryedwardstyles-anna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Zajebisty ff *.* dzisiaj go znalazłam i nie mogłam się oderwać <333 Lecę czytać kolejne Twoje ff :***

    OdpowiedzUsuń
  102. asdfghjkkkjhfslkjdjhlajdhls wspaniały! <3 Ale w rozdziałach jest sporo błędów ortograficznych. :(

    OdpowiedzUsuń
  103. Cudowne <3 Cieszę się że to znalazłam i przeczytałam <3 ;**

    OdpowiedzUsuń
  104. czytam to po raz 2 i nadal się szczerze jak głupi do sera

    OdpowiedzUsuń
  105. Piękne historia lubi się powtarzać haha <3

    OdpowiedzUsuń
  106. Super opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  107. W jeden dzień przeczytałam tego bloga i powiem ci że jest boski awwwww. Przyznaje sie bez bicia ze w niekturych momentach sie poplakalam. Ten blog jest boski mam nadzieje że jeszcze kiedyś napiszesz jeszcze jeden taki wspaniały blog!!!!! Życze ci weny na pisanie następnych K.C <333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  108. Jeśli dobrze pamietam to napisałaś jeszcze "Nieuchwytny mroczny sen" O Zaynie on też był boski i przy nim tez plakałam <3333333333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  109. Świetne opowiadanie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  110. Darcy i ten chłopak będą razem

    OdpowiedzUsuń
  111. nie wiem czy to coś da ale blog zajebiaszczy :* i chetnie go zaczełam czytać na zastępstwie i przeczytałam całego bo sie wczytałam :) i wiem że i tak tego nie przeczytasz ale pisz dalej :) ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  112. Twoje opowiadanie jest niesamowite :D

    OdpowiedzUsuń
  113. Przeczytałam <3. Harry jest taki słodki *-* Masz wielki talent :) Pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  114. Czytałabym dalej, no ale. Najlepsze Historia lubi się powtarzac. Hshahhah

    OdpowiedzUsuń
  115. Pięknie napisane. Nawet jeśli ta przygoda była krótka, bardzo się cieszę, że znalazłam to opowiadanie ♥ To prawda. Hostria lubi się powtarzać :) na pewno zajrzedo innych twoich opowiadań ^^

    OdpowiedzUsuń
  116. naprawde jedno z lepszych ff i tak sb myśle że może tak przez 20 pokoleń tak samo sie działo xd byłoby fajnie c; jeszcze raz boskie opowiadanie!!!!!!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  117. Boooże cudo cudeńko !!!!!! Kochana jesteś wspaniałą :D

    OdpowiedzUsuń
  118. Piękne opowiadanie *-*

    OdpowiedzUsuń
  119. Świetnie piszesz jestem teraz w trakcie czytania twojego drugiego opowiadania It's nothing princess (niestety długo tam trzeba czekać na kolejne rozdziały co jest nieco irytujace ale rozumiem was że macie wlasne życie) który jest równie wspaniały *-* Czytając te opowiadanie znalazłam parę sytuacji wspólnych z opowiadaniem 27 Tattoos (nie sądzę że to źle) :D

    OdpowiedzUsuń
  120. Jest to rok po dodaniu ( tak na oko ) ZAJE**STY BLOG KOCHAAAM <3

    OdpowiedzUsuń
  121. Przeczytałam całe opowiadanie jednym tchem. Bardzo mnie wciągnęło. Były momenty, które trzymały mnie w napięciu, momenty, które doprowadzały mnie do śmiechu, a nawet płaczu. CUDOWNA OPOWIEŚĆ <3 Najlepsza jaką do tej pory przeczytałam. Szkoda, że już koniec, ale na pewno przeczytam inne twoje opowiadania ;) Nie mogę się doczekać aż zacznę czytać. Dam znać, co o nich sądzę. Pozdrawiam, Nati;**

    OdpowiedzUsuń
  122. Aż żałuję, że wcześniej tego opowiadania nie czytałam *.* Cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  123. O moj Boze, hahahha :D swietny blog, swietne opowiadanie i jeszcze lepszy epilog!

    OdpowiedzUsuń
  124. Opowiadanie świetne tak samo, jak epilog. Dzięki, bardzo poprawiłaś mi humor ;B

    OdpowiedzUsuń
  125. super opowiadanie przeczytalam w 1 dzien skxnsjcjsjx kocham

    OdpowiedzUsuń
  126. Hej hej ja jestem tu już jakiś czas po dodaniu. Ale opowiadanie niezmiennie Mo się dodało. .. wielbie cie za to ze je napisać. . Po prostu cudo. .

    OdpowiedzUsuń
  127. oj tak historia lubi się powtarzać :) świetne opowiadanie!

    OdpowiedzUsuń
  128. Twoje opowiadanie było świetne! Naprawdę uwielbiam tak bardzo i tą historię i ciebie :D:*

    OdpowiedzUsuń
  129. Świetne :* mogę linki do innych twoich cudownych opowiadań? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://hazzaharrystylesblog.blogspot.com/p/moja-tworczosc.html :)

      Usuń
  130. WOW!!! Opłaciło się spędzić 3 godziny przed ekranem telefonu.Zakochałam się w tym jak piszesz.Jutro zabieram się za twoje kolejne opowiadania.Życzę Ci z całego serca weny i zapraszam do mnie: www.wecouldbeheroes22.blogspot.com
    Alex <3

    OdpowiedzUsuń
  131. Świetne! Nie umiem tego inaczej opisać :D

    OdpowiedzUsuń
  132. Cudo posikałam sie ze śmiechu na koncu

    OdpowiedzUsuń
  133. przeczytałam wszystko i opłacało się poświęcić te kilka godzin na przeczytanie :) Podoba mi się ta historia,niby tylko tyle rozdziałów ale jest ciekawe :). Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Najlepszy blog jaki czytałam a było ich dużo :-)
    cudownie piszesz
    pozdrawiam Julia xx

    OdpowiedzUsuń
  135. Fajny blog ^^ Od pierwszego rozdziału zaciekawia

    OdpowiedzUsuń
  136. Jejuu! Przeczytałam całe opowiadanie od wczora dodam, że to mój rekord w szybkości czytania ff,a za fakt że znalazłam go całkiem przypadkiem bardzo dziękuję, świetne opowiadanie, kocham to że jedna z bohaterek nosi moje imię :) Powodzenia w dalszym pisaniu innych opowiadań Słonko ❤

    OdpowiedzUsuń
  137. Bardzo ciekawe opowiadanie. W wolnej chwili polecam zajrzeć też tu: https://www.fryzomania.pl/category/trymery-do-brody Naprawdę warto, może znajdziesz coś dla siebie lub na prezent. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń